fredag 1 augusti 2014

Toaborstar måste vara dyra!

Vi har på jobbet en kundtoa, därinne har vi såklart toaborste och annat som man gör rent toaletten med.

Häromdagen så såg jag inte toaborsten där, jag vet med mig att jag inte kastat den så jag frågar om min arbetskamrat om han kastat den, vilket han inte gjort.

Så, någon kund har alltså tagit toalettborsten med sig efter att ha varit på toaletten. Alltså, visst att vi håller dem fräscha och byter ut ofta och så, men jag skulle ju knappast plocka med mig en toalettborste från ett etablissemang, inte heller från någon annan.

Vi har inte heller sett någon bära iväg med den så de har lagt ner den i något för att smuggla ut den.

Ja, mycket ska man få vara med om innan man biter i den sura toaborsten :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar